BAZENUNS.RS

 

26. 10. 2017. Vera Barišić NUNSKomentari (0)

Obradović svedočio u postupku protiv

Bivši predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Vukašin Obradović svedočio je danas na suđenju po tužbi za naknadu nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda koju je podneo protiv glavnog urednika lista "Informer" Dragana Vučićevića koji, kako je najavljeno, treba da bude saslušan u februaru 2018, tačno dve godine od podnošenja tužbe.

Foto: Medija centar

Foto: Medija centar

Obradović je tužio "Informer" jer je taj list u štampanom izdanju 26. januara 2016. godine preneo otvoreno pismo vlasnika i glavnog i odgovornog urednika TV Pink Željka Mitrovića u kome se iznosi niz neistinitih informacija i uvreda.

Mitrović je u pismu koje je na TV Pink emitovano 25. januara, kao i sledećeg dana, naveo da je Obradović najpre prihvatio pa zatim odbio učešće u emisiji "Teška reč", da mu je Obradović slao SMS poruke u pijanom stanju i slično.

Obradović je danas objasnio da ga je Mitrović uveče zvao da učestvuje u emisiji "Teška reč", da mu je kazao da on u principu ne učestvuje u TV emisijama, ali da će mu se javiti za desetak minuta, što je i učinio.

"Za desetak minuta sam javio da neću da učestvujem", rekao je Obradović i dodao da se sve dešavalo veče pre emitovanja emisije, a da je pravilo i dobra novinarska praksa da se sagovornici pozivaju nekoliko dana ranije.

 

Kako je rekao, sutradan je na TV Pink više puta objavljeno otvoreno pismo Željka Mitrovića u kome se iznosi niz neistina i uvreda.


"Nija istina da sam prihvatio pa odbio učešće u emisiji, nija istina da sam s Mitrovićem razgovarao u alkoholisanom stanju, što se insinuira na kraju pisma i nije istina da sam kao predsednik NUNS-a pokušao da sprečim emitovanje dokumentarnih emisija na TV Pink", rekao je Obradović.

Objasnio je da je nakon objavljivanja pisma poslao demanti i TV Pink i "Informeru" negirajući navode iz pisma, kao i da je TV Pink objavila demanti za razliku od "Informera".

"Objavljivanjem teksta naneta mi je moralna i profesionalna šteta jer se prenošenjem neistina stvara lažna slika u javnosti o mom profesionalnom angažmanu, ali i o ličnom ugledu", rekao je Obradović i dodao da je insinuiranjem da je sa Mitrovićem razgovarao u alkoholisanom stanju povređen i on i njegova porodica, kao i da je to u tom trenutku izazvalo sumnju kod ljudi koji ga poznaju, a još više kod onih koji ga ne poznaju da je sklon zloupotrebi alkohola.

Obradović je rekao da su i članovi njegove porodice zbog teksta imali "neprijatne epizode" kada su im ljudi prilazili na ulici i pitali ih da li i koliko pije i da li ima problema sa alkoholom.

On je kazao i da mu to što je pismo uveče emitovano na TV Pink a sutradan objavljano u štampanom izdanju "Informera" govori da tako nešto nije moguće bez direktne saradnje dva medija i da su Mitrović i Vučićević zajedno učestovali u celoj epizodi.

Sledeće ročište zakazano je za 21. februar 2018. godine kada treba da bude saslušan Vučićević.
 
Obradović je tužbu podneo 18. februara 2016. godine i na ime naknade traži da mu "Informer" isplati 300.000 dinara. Zbog otvorenog pisma tužio je i TV Pink, Mitrovića i glavnog i odgovornog urednika informativnog programa te televizije Gorana Gmitrića, kao i E-novine koje su takođe prenele pismo.

 

Ovaj tekst je proizveden u okviru projekta Pravni saveti i zastupanje na sudu za članove NUNS - a koji podržava je organzacija Civil Rights Defenders.


Komentari (0) OSTAVI KOMENTAR


Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

Ime i prezime

Komentar