BAZENUNS.RS

 

03. 10. 2017. Vera Barišić NUNSKomentari (0)

Svedočio urednik TV Pinka Goran Gmitrić na suđenju po tužbi Vukašina Obradovića

Suđenje po tužbi za naknadu nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda koju je bivši predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Vukašin Obradović podneo protiv TV Pink, nastavljeno je danas u Višem sudu u Beogradu svedočenjem glavnog i odgovornog urednika informativnog programa TV Pink Gorana Gmitrića.

Foto: Beta

Foto: Beta

Obradović je tužio TV Pink, vlasnika  i glavnog i odgovornog urednika te televizije Željka Mitrovića i Gorana Gmitrića jer je Pink 25. januara prošle godine preneo Mitrovićevo otvoreno pismo u kome se iznosi niz neistinitih informacija i uvreda. 

 

Mitrović, koji se ni danas, drugi put za redom, nije pojavio u sudu iako je uredno pozvan, u pismu je naveo da je Obradović najpre prihvatio pa zatim odbio učešće u emisiji "Teška reč", da mu je Obradović slao SMS poruke u pijanom stanju i slično. 

 

Gmitrić je na ročištu rekao da je pismo pisao lično Mitrović i da je konkretan povod bio to što je Obradović prvo prihvatio a potom odbio da učestvuje u emisiji koja se bavila stanjem u medijima u Srbiji. 

 

Objavljivanju pisma prethodilo je i to što je NUNS podneo prijavu REM-u protiv TV Pink zbog emisije "Medijsko blato u Srbiji" i saopštenje NUNS-a u kojem osudjuje i zamera TV Pink što se bavila nacionalnom pripadnošću tadašnjeg predsednika Nezavisnog društva novinara Vojvodine Dinka Gruhonjića, što TV Pink nije radila, rekao je Gmitrić.

 

On je kazao da je pismo emitovano više puta 25. januara, kao i sutradan i da cilj nije bio da se Obradović omalovaži već da se razjasni situacija u vezi sa njegovim (ne)učešćem u emisiji. 

 

Na pitanje da li je njemu kao uredniku pre objavljivanja pisma bilo nešto sporno u sadržaju, Gmitrić je rekao da nije, kao i da nije proveravao tačnost navoda jer mu je pismo dao glavni i odgovorni urednik TV Pink. 

 

Gmitrić je rekao da se posle emitovanja otvorenog pisma čuo sa Obradovićem i da je odmah objavio njegov demanti, odnosno ono što je stigao da zapiše dok je s njim telefonom razgovarao, kao i da Pink nije objavio reagovanje NUNS-a, koje su prenele agencije. 

 

Sledeće ročište zakazano je za 23. januar sledeće godine, kada bi trebalo da bude saslušan Željko Mitrović. 

 

Obradović na ime naknade traži da mu TV Pink isplati 600.000 dinara.

 

Osim Pinka, tužio je i medije koji su preneli Mitrovićevo pismo - Informer i E-novine. 

 

Obradović je naveo da nije tačno da je prvo pristao da učestvuje u emisiji "Teška reč", a onda odustao, poslavši izvinjenje SMS porukom, kao i dan nije tačno da pokušava da TV Pink oduzme pravo na prikazivanje dokumentarnog programa o društvenim devijacijama.


Komentari (0) OSTAVI KOMENTAR


Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

Ime i prezime

Komentar