BAZENUNS.RS

 

Zaječarski funkcioner Vujadin Milošević osuđen zbog povrede ugleda novinara Dušana Vojvodića

27. 09. 2017. Za media

Danas je postala pravosnažna presuda Drugog osnovnog suda u Beogradu iz januara ove godine, kojom je glumac i političar iz Zaječara Vujadin Milošević, obavezan da ispalati novinaru Dušanu Vojvodiću ukupno 83 hiljade dinara i to 50 hiljada zbog povrede časti i ugleda, kao i još 33 hiljade dinara kao naknadu za troškove sudskog postupka.

Završena glavna rasprava po tužbi protiv novinarke VOICE

26. 09. 2017. Vera Barišić NUNS

Glavna rasprava po tužbi profesora Pravnog fakulteta Privredne akademije u Novom Sadu Stanka Bejatovića protiv novinarke Vojvođanskog istraživačko-analitičkog centra (VOICE) Ranke Ivanoske završena je danas u Višem sudu u Beogradu.

Završne reči na suđenju Ivanu Ivanoviću zbog

14. 09. 2017. Vera Barišić NUNS

Završne reči na suđenju predsedniku Srpskog narodnog pokreta (SNP) "Naši" Ivanu Ivanoviću, optuženom za rasnu i drugu diskriminaciju zbog objavljivanja spiska 30 javnih ličnosti koje je označio kao izdajnike i "najveće srbomrsce", biće iznete 7. novembra u Višem sudu u Beogradu, skoro tri godine od početka procesa.

Sudenje Vrbaški protiv RTV-a i novinara odloženo za februar 2018. godine

14. 09. 2017. Vera Barišić NUNS

Početak suđenja po tužbi vlasnika firme SCOM iz Feketića Vladimira Vrbaškog protiv Radio-televizije Vojvodina, nekadašnje glavne i odgovorne urednice informativnog programa i novinara odložen je danas za 28. februar sledeće godine, jer se u Višem sudu u Beogradu nisu pojavili tužilac i jedan od optuženih.

Urednik Informera izgubio sudski proces: Kažnjen zbog laži o Matiću

11. 08. 2017. Cenzolovka

U prvostepenoj presudi Višeg suda u Beogradu koja je ovih dana dostavljena strankama, Dragan J. Vučićević, glavni i odgovorni urednik Informera i njegova privatna kompanija koja je izdavač tog lista, obavezani su da Veranu Matiću, glavnom i odgovornom uredniku informativnog programa B92, plate naknadu štete u iznosu od 250 hiljada dinara sa kamatama od početka februara ove godine i troškove postupka u visini od 88 hiljada i šesto dinara.

Tužilaštvo odbacilo krivičnu prijavu protiv urednika Informera i Pinka

10. 08. 2017. Cenzolovka

I pored toga što su u tekstovima Informera, na Televiziji Pink i drugim medijima bez dokaza optuživani za najteža krivična dela, tužilaštvo odbacilo krivičnu prijavu uglednih novinara, aktivista i umetnika i odbilo da vodi postupak po službenoj dužnosti. Oštećeni uložili prigovor na ovakvu odluku.

Udruženja: Politička presuda beogradskog Apelacionog suda protiv NDNV-a

16. 05. 2017. NUNS

Novinarska i medijska udruženja smatraju da presuda beogradskog Apelacionog suda u procesu protiv portala Autonomija, kojom se ovaj internetski medij kažnjava sa 300.000 dinara, uz prateće zatezne kamate i sudske troškove – nije zasnovana na pravu i pravdi već je politički motivisana sa ciljem ugrožavanja rada i opstanka jednog od retkih prema vlasti kritički nastrojenih medija.

123 Idi na stranu: